Działająca na terenie całego kraju firma informatyczna przekonuje, że outsourcing usług IT to świetna metoda na firmowe oszczędności. Co więcej, dotyczy to nie tylko większych inwestycji w stylu wdrażania nowych systemów, ale i podstawowej, regularnej opieki informatycznej użytkowników zwanej helpdeskiem. Witryna lizard.pl wskazuje, że takie usługi helpdesk są świadczone przez wykształconych ekspertów m.in. w Krakowie, Katowicach, Warszawie, czy Poznaniu.
Wsparcie techniczne obejmuje wszystko, co związane jest z prawidłową pracą bieżącej infrastruktury IT — sieci, serwerów, komputerów biurowych i przenośnych, urządzeń peryferyjnych i mobilnych, wszelkiego oprogramowania biurowego i użytkowego, systemów operacyjnych, sterowników sprzętowych i wielu innych spraw. Eksperci gwarantują szybkie i profesjonalne rozwiązywanie pojawiających się problemów, co ponadto odbywa się w miłej atmosferze.
Firmy według kategorii
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Katalog produktów i usług dla każdego
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Baza kursów i szkoleń
Transport dla Ciebie i firmy
Hodowla i rolnictwo
Atrakcje turystyczne i noclegi
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza organizacji i stowarzyszeń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług